Przez krótką chwilę...

piątek, 21 lipca 2017

Kolory lata z przewagą niebieskości

Lipcowe lato ma to do siebie, że bywa kapryśne. W zeszłym roku było podobnie-fala upałów jakbyśmy na jakiejś egzotycznej wyspie mieszkali a potem "pora deszczowa" i znacznie niższe temperatury. 
Na łące i w ogrodzie wszystko kwitnie, wszystko przepełnione kolorem...
Powstały więc bukieciki na wyjątkową uroczystość  :) Zrobiłam je dla czwórki dzieciaków na ślub naszej blogowej znajomej, tym razem kościelny :) <klik>...



A tu panna młoda w wydzierganej przez siebie kiecce w towarzystwie tych najmłodszych :)


Na tą okoliczność przygotowałam kilka drobiazgów na pamiątkę, prostą tacę z deski, którą pomalowałam na biało i zalakierowałam, do tego uchwyty dekoracyjne:



Dzięki życzliwości dziewczyn Darii <klik>, Ani<klik> i Iwonki<klik> oraz od sklepu wycinanka.net <klik>, który sponsoruje nasze zabawy w Klubie Twórczych Mam<klik> otrzymałam profesjonalne scrapki, papiery do scrapbookingu, wycinanki . Wiecie jaka to była przyjemność tworzyć z takich ładnych drobiazgów?? Zrobiłam karteczkę i okładkę na mini-albumik...a cytat "WSZYSTKO CZEGO DOTKNIE MIŁOŚĆ STAJE SIĘ NIEŚMIERTELNE" jest dla mnie bardzo wymowny, więc to kolejny ulubiony po "Kochać to nie znaczy patrzeć na siebie, lecz spoglądać razem w tym samym kierunku" który używam w życzeniach, pracach, pamiątkach na tego typu okazje :)




Lipiec w moim Bullet Journal:


Pozostając w klimacie niebieskości garść biżutków:



 Brelok:

 A także zawieszki z zimnej porcelany:



Chociaż ten niebieski to absolutnie nie jest "mój kolor" to jednak dużo go u mnie ;)
 Kulinarnie też w niebieskościach..kwiaty ogórecznika wyglądają pięknie, zwykła piątkowa kolacja, sałata, jajo i sos chrzanowy:




A Wam jak upływają letnie dni?
Pozdrawiam ciepło!

8 komentarzy:

  1. Piękne morskie bransoletki i fantastyczne bukiety;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne scrapki zrobiłaś! A Antoś na wspólnym zdjęciu wygląda bosko :D
    no i zaintrygowała mnie sukienka Wioli :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Tynka jestem pod wrażeniem, dużym wrażeniem... bukieciki cudne, prezencik również; panna młoda stylowa co bardzo mi się podoba...
    Ogórecznika nie mam- wywaliłam bo wszędzie było go pełno
    pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka!! Bardzo mi sie podobają Twoje bransoletki! a już te chwościki to kropka nad i:)) U nas od wczoraj do tej pory było upalnie , w tym momencie pada i mocno się ochłodziło... ech lato:)) Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bukiety są urocze ale ja jestem pod wrażeniem tej sukienki panny młodej. ..jest prześliczna:-)
    Niebieskie bransoletki zawsze kojarzą mi się z latem i wodą. ...
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz piękniejsze rzeczy robisz Justynko. Pozdrawiam Ciebie i całą Twoją rodzinkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo niebieskości się nazbierało :)
    Te bransoletki są śliczne, letnie polne bukieciki to wspaniały pomysł na tę porę roku - tym bardziej dla dzieci, jestem zachwycona. A taca zrobiona z deski i uchwytów - genialna :)

    OdpowiedzUsuń